Om oss

Vill du veta mer om vilka vi är?

Vi når genomtänkta målgrupper med adresserad direktreklamB2B-smsHundguidenNybliven förälderNyföretagsamhetsociala medierVillaguidenÄntligen 18

Ny Media placerar ditt företag i rätt kontext

VISION

Vår vision är att möjliggöra för företag att enkelt nå sina målgrupper.

AFFÄRSIDÈ

Vår affärsidé är att erbjuda så träffsäkra mediekanaler att alla företag ska kunna räkna hem affären.

NYA SAMARBETEN

Vår ambitionen är att alla samarbeten ska bli långvariga och fruktsamma partnerskap, såväl med kunder som med leverantörer.
+
0
Antal företag som vi når
+
0
Antal privatpersoner som vi når

Vi är Ny Media

Ny Media startades upp av personer med bakgrund från media, affärsinformation och företagande.

Vi äger dels våra egna kanaler i form av flertalet nischade tidningar som är marknadsledande inom sina respektive områden. De skickas hem till målgruppen, finns på webben och sociala medier samt är till försäljning hos återförsäljare. Förutom detta har vi data på samtliga företag och vuxna personer i Sverige och hjälper företag av alla storlekar att nå genomtänkta målgrupper med banbrytande direktmarknadsföring.

Medarbetare

Vår organisation består av både anställda och konsulter som är experter inom sina områden. Ta första kontakt här nedan.

Vem är Philip Bondei?

Philip Bondei är Produkt- och Dataansvarig på Ny Media. Hans intresse för affärsverksamhet startade redan som tonåring, och han har försökt starta företag vid flera tillfällen. Trots tidigare misslyckanden insåg han potentialen i Ny Media’s första tidning, Nyföretagsamhet. Tillsammans med Patric, som har erfarenhet inom media och annonsförsäljning, medan han själv har kunskap inom data, startade de en spännande resa tillsammans.

De mest berikande aspekterna av hans arbete inkluderar utmaningarna och de långa arbetsdagarna som krävs för att leverera högkvalitativa produkter. Att arbeta med sin bästa vän, Patric, är en ovärderlig fördel då de kompletterar varandra och skapar positiva synergier både som vänner och affärspartners, något som är sällsynt, säger Philip.

Han drivs av att skapa skräddarsydda målgrupper för sina ”Avancerade ADR” kunder, och att hitta kreativa lösningar som överträffar kundernas förväntningar ger honom en obeskrivlig tillfredsställelse.

 

Här är tre roliga fakta om Philip Bondei!

  1. Han är en hobby-filosof som älskar att utforska djupa diskussioner om mänskligt beteende, även om detta inte alltid är det mest populära samtalsämnet på fester.
  2. Han är även en entusiastisk reptilnörd och har haft flera olika ödlor som sällskapsdjur. Hans dröm är att en dag äga en krokodilvaran. 
  3. Trots sin bristande förmåga att planera resor och aktiviteter, arbetar han mot att ta sitt flygcertifikat för att kunna ta sin familj med på spontana äventyr. 🥇👨‍👩‍👧‍👦

 

Vem är Patric Björn?

Patric Björn är Säljansvarig på Ny Media, och för fyra år sedan påbörjade han sitt företagsäventyr med en tydlig vision om att göra skillnad i Sveriges företagsvärld. Hans idé mottogs snabbt positivt, och den första tidningen blev verklighet inom kort.

Patric har sedan tidigare bred erfarenhet inom mediebranschen men det han värdesätter mest är det stöd och engagemang som han har fått från vänner och familj längs vägen. Förutom sitt arbete älskar Patric att träna på fritiden och hålla sig i form. Han gillar också att alltid strosa runt och utforska nya restauranger.

I sitt yrkesliv är Patric driven av att göra goda affärer och att positivt överraska sina kunder, särskilt när det gäller något så traditionellt som tryckt press. Han fortsätter vara exalterad över framtiden när han och hans bästa vän fortsätter att leda företaget och utforska nya möjligheter.

 

Här är tre roliga fakta om Patric Björn!

  1. Han kan knappt sitta still en sekund.
  2. Hans vänner säger att han pratar som om han hade en megafon.
  3. Magnus Uggla är hans absoluta förebild “för vem vill inte vara kung för en dag?!” 👑
Vem är Sara Strand?

Sara Strand, Account Manager på Ny Media, valde att bli en del av vårt team efter att ha studerat försäljning B2B på Stockholm School of Business. Hon fick höra om företaget genom en klasskompis, och det visade sig vara en perfekt match. Sara imponerades av Ny Media och såg det som en plats där hon kunde utmana sig själv och samtidigt växa och utvecklas som yrkesperson.

När Sara anslöt till Ny Media blev hon välkomnad med öppna armar och kände sig som en del av familjen från allra första början. Den tydliga onboardingsprocessen gjorde det smidigt för henne att komma igång med sitt arbete.

Enligt Sara är det bästa med hennes arbete möjligheten att dagligen möta nya människor och företag, att bygga och utveckla samarbeten och relationer, och inte minst, känslan av att lyckas med framgångsrika affärer!

 

Här är tre roliga fakta om Sara! 

  1. Till skillnad från sin kollega Kevin hittar man alltid henne på Djurgårdsläktaren. 
  2. Hon hade en kort karriär inom fotboll där hon blev mest känd för att göra ett självmål i sin allra första match, vilket gjorde hennes fotbollskarriär kort men minnesvärd på ett speciellt sätt kan man säga.
  3. När hon inte följer Djurgården eller tänker på det olyckliga fotbollssjälvmålet älskar hon att fördjupa sig i böcker och är faktiskt med i en bokklubb där de samlas för att diskutera sina senaste läsupplevelser. Vem visste att hon var en litterär entusiast iklädd Djurgårdens färger? 📚⚽